fredag den 5. marts 2010

Urban outfitters - 26£
Monki - 100 kr.



Jeg var på strøget med min klasse i dag, vi skulle ind og se folketinget og statens museum for kunst, hvilket jeg egentligt synes er meget spændende! Men vi fik bare de korteste rundture EVER. det var godt nok sørgeligt!
Jeg ville gerne have set meget mere af folketinget og set en masse kunst, men nææ nej. på statens museum for kunst fik vi set 5 billeder eller sådan noget, fordi vi kun skulle høre om guldalderen!!!
Nå, men bag efter fik vi så 2 timer til at være på strøget inden vi skulle med toget hjem til lille Næstved, åh gud, hvor ville jeg gerne have været inde i alle sko butikkerne! Jeg føler mig bare så afhængig!
Meeen, der var ikke nogen piger jeg kunne gå sammen med derinde da de var taget i biografen! Og drenge er altså ikke helt vilde med at kigge på skobutikker. Men jeg endte da med de her dejlige sandaler. De lyserøde er måske ikke så kønne, men de er utrolig praktiske når man skal bade og andet. Jeg ville nu også gerne have haft noget tøj med hjem, men det må blive næste gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar