fredag den 19. marts 2010

Undskyld!

Tirsdag
Mandag
Søndag
Onsdag
Torsdag

Hej med jer :D i må undskylde at det er så lang tid siden at jeg har skrevet, men jeg har haft projektuge, og hat derfor haft ret travlt.
Her er der nogle billeder af hvad jeg har haft på de forskellige dage. Det er ikke sådan det helt vilde fordi jeg har skulle vandre rundt på skolen hver dag!
By the way, så er nogle af billederne nok lidt mærkelige, meen nu er vi jo heller ikke professionelle fotografer mig og mine venner :D
og så er der lidt rod i billederne, men jeg kunne altså ikke finde ud at at rykke dem da jeg først havde langt dem ind :D

4 kommentarer:

  1. Dit mandags outfit er for sejt :D Selv har jeg ikke overskud til at se godt ud om mandagen haha.

    SvarSlet
  2. Haha :D det kender jeg alt for godt :) Den her mandag var bare en god mandag, så kan man lidt bedre tage sig sammen ;)

    SvarSlet
  3. elsker også dit mandagsoutfit. cool leggings/bukser! xx

    SvarSlet