mandag den 1. marts 2010

the closet!

Altså... Jeg tænkte jo at hvis der nu er nogle der læser det her, så ville jeg lige vise jer mit tøj rum. (Nogle ville nok kalde det et walk in closet, men det er det ikke helt. for det er teknisk set også gæsteværelse. der har bare aldrig sovet nogle gæster der. gudskelov)
Siden det her billede blev taget er værelset dog blevet opdateret lidt, og mit kamera er virkelig, virkelig dårligt, så jeg har lidt problemer med at få taget nogle nye :D men når jeg gør, så lover jeg at de kommer her ind :D

I dag har jeg været i skole, ikke specielt spændende. men meget rart når man er omringet af mennesker man holder af :)
om lidt vil jeg tage op i min fars motioncenter og få trænet lidt sammen med nogle veninder.
Hyg jer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar