tirsdag den 13. september 2011

emo face


Hvis jeg havde billeder fra alt det var et ændret siden sidst ville jeg vise dem.
Men sådan er tilfældet desværre ikke.
Så jeg tænkte: Hey! Jeg fortæller da bare lidt i stedet!
Siden sidst er jeg stoppet på efterskole
(derfor det lidt emoagtige, triste billede)
Så nu er jeg begyndt på Næstved gynmasium.
Og til alle jer der ikke lige ved det, så er det altså Danmarks største.
overraskende nok.......
Men det er cool nok! god klasse og sådan.
Jeg oplever og oplever!
Siden sidst er mit walk in closet også blevet opgraderet en del! 
(billeder følger)
Jeg ved ikke hvad der ellers har ændret sig, men der er helt sikkert mere!
Det må jeg fortælle om en anden dag.
møsmøs

1 kommentar:

  1. Sikken fin blog, tillykke med den! :)
    Du må meget gerne blive fast læser på min blog, da jeg ikke har så mange. Så bliver jeg også på din!! :)

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet