onsdag den 5. maj 2010

The day!

På vej hjem fra den lille bitte tøj butik i Mogenstrup
Fordi Kathrines hår er über sejt
på vej ned til den lille bitte tøj butik i Mogenstrup
Serious buisness i the tøj butik
Signes fantastiske outfit. Jeg elsker bare måden hun har foldet sine bukser op
så hun blotter sine strømper.
Den dejlige lille Elizabeth som jeg passer
Kathrines fantastiske outfit. Det første jeg tænkte i morges var : "åh guud.Kathrine har
fået en højtaljet nederdel" Men nej... Det er en tube top :D
Der skulle klædes om til sidste skoledag showet
Signes fantastiske cykel som jeg fik æren af at sidde på :D

FROKOSTPAUSE = The giirls!
Det var rart med noget frisk luft efter en hård eksamen ;)
Og til sidst, et lille smil til jer der læser dette her. For i dag er en god dag :D

Well :D det har været en rigtig hyggelig dag i dag, med sidste skoledag planlægning og børnepasning. jeg undskylder for de mange ikke særlig godt taget billeder.
Signe, Kathrine, Sofie og jeg kørte ned til en lille bitte tøjbutik ved siden af vores lille bitte brugs. Vi skulle lige ordne noget business :D


2 kommentarer: