onsdag den 7. april 2010

Dagens:

G!
Ur.. fordi mine ure er dejlige!
Outfit
Sjove veninde
Outfit/nye indkøb
Ene nye køb!
andet nye køb
Dagens dejlige sager :D

Så er jeg her igen :)
Jeg ville lige dele med jer at jeg har haft en fantastisk dag med min veninde Signe
(http://signehaahr.blogspot.com/) Vi har været i byen og kigge på sjove sager og mennesker!
Jeg kunne ikke helt holde mig fra de her smukke sko. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad mærket er? det er måske bare mig der er mærkelig. som sædvanlig. Men jeg fandt også de her sjove solbriller i glitter som egentligt er lidt for sjove til mig, men jeg kunne altså ikke lade vær. jeg glæder mig til det bliver sommer og jeg kan komme til at gå med dem :D

2 kommentarer:

  1. Jeg kender alt for godt det med at købe unødvendige solbriller! God, jeg tror, jeg har 7 par (nye solbriller, købt inden for de sidste 5 måneder... og det var altså vintersæsonen)

    SvarSlet
  2. HAHA :D rart at vide at jeg ikke er alene :)
    Det skal også lige siges at da jeg var i byen dagen efter kom jeg (meget beklageligt) til at købe endnu et par :D

    SvarSlet